На закритті КМКФ «Молодість» вручать два головні призи від «М.С.Л.»
31 травня у столичному кінотеатрі «Київ» КМКФ «Молодість» організував та провів прес-конференцію, під час якої були представлені цьогорічні партнери та спонсори кінофестивалю, у тому числі - найдавніший партнер заходу - оператор державних лотерей «М.С.Л.».
Генеральний директор кінофестивалю «Молодість» Андрій Халпахчі, та директор з маркетингу «М.С.Л.» Павло Вайсеро - зазначили, що окрім традиційної спонсорської підтримки, яка триває вже 18 років, компанія посилила співпрацю з кінофорумом одразу у декількох напрямках.
Так, пан Халпахчі акцентував увагу, що підтримка кіновиробництва лотереями - це надзвичайно розповсюджене явище у розвинених країнах світу. «Фінансування кіно за рахунок лотерей - це стала світова практика. Компанія «М.С.Л.» є спонсором Гран-прі фестивалю, а минулого року наша співпраця суттєво посилилась. Зокрема, було ініційовано міжнародний кіноконкурс однохвилинних відео «Молодість - безпрограшна лотерея», спонсорство головного призу Національного конкурсу дебютних українських короткометражних стрічок і проведено безкоштовні майстер-класи для кінематографістів-початківців».
У свою чергу директор з маркетингу «М.С.Л.», Павло Вайсеро, відповідаючи на питання представників ЗМІ, наголосив на проблемі низького рівня довіри в нашій країні до лотерей та надав більш детальну інформацію щодо спільного з кінофестивалем конкурсу однохвилинних відео під назвою «Молодість – безпрограшна лотерея» у рамках Shoot&Play, і поділився враженнями від організації цього заходу та його результатів.
Зокрема він зазначив: «Ми побачили багато вогню в очах у молоді, але їм не вистачає локацій, допомоги викладачів, професіоналів, які могли б давати їм не теоретичні знання, а практичні підказки, як це все робити. Тема була проста - дати можливість молодим митцям через однохвилинне відео та за допомогою соцмереж показати, яку вони бачать користь від лотерей, які бачать аналогії між лотереями та молодістю. Ми взялися робити це за власний кошт в рамках великої соціальної програми про донесення до широкої української аудиторії знання про соціальну важливість лотерей у всьому світі. Цей проект тривав півтора року. Ми присвятили його тим людям, які хочуть зробити перші кроки в кіномистецтві, написати сценарій, зняти якесь відео, допомогти їм, можливо, якоюсь конструктивною критикою».
Побачити переможців цьогорічного кінофестивалю «Молодість» - володаря 1 000 доларів США у конкурсі «Молодість - безпрограшна лотерея» та 10 000 доларів Гран-прі кінофестивалю - можна буде на урочистій церемонії закриття КМКФ «Молодість», що відбудеться 3 червня 2018 року на столичній Поштовій площі.
Нагадаємо, що оператор державних лотерей «М.С.Л.» є одним з найдавніших партнерів КМКФ «Молодість», який здійснює фінансову підтримку кіноподії, починаючи з 2000 року. Так, компанія є традиційним спонсором Гран-прі кінофестивалю розміром у $10 000, у 2017 році вона також стала спонсором головного призу Національного конкурсу дебютних українських короткометражних стрічок та співорганізатором і спонсором головного призу - $1 000 – у конкурсі «Молодість – безпрограшна лотерея» у рамках Shoot&Play.Вхід в особистий кабінет
Завершення реєстрації
На жаль на вашому рахунку недостатньо коштів для покупки квитка.
Швидка покупка
Аккаунт із зазначеним номером телефону вже існує. Будь ласка, введіть пароль.
Швидка покупка
З Вашого рахунку буде знято 70 грн.
Налаштування вашого браузера не дозволяють провести швидку покупку.
Улюблені лотереї "М.С.Л." в твоєму смартфоні. Встановлюйте додаток
Натисніть "Поділитися"
Виберіть "На екран додому"
Іконка програми відобразиться на вашому екрані і ви зможете в будь-яку хвилину купити квитки улюблених лотерей або перевірити виграш.