0 (800) 21 00 65 help@msl.ua
00:00
МСЛ
00:00
Новини

Нагородили найкращих

29 січня в центральному офісі компанії МСЛ відбулось урочисте нагородження найкращих менеджерів департаменту власної мережі продажу лотерей за результатами 2015 року.

Кожен з них демонстрував високі результати протягом року за основними показниками діяльності компанії, плюс – кожен досяг найкращого результату при виконанні конкретного тактичного завдання.

За свої старання кожен отримав спеціальний диплом та грошову нагороду. Урочисту церемонію нагородження переможців провели їх безпосередні керівники: директор департаменту власної мережі Світлана Євдокимова та її заступник Віктор Грицай.


Всі менеджери молоді, освічені, амбітні, з достатнім досвідом керівної роботи в МСЛ, або в інших компаніях.


Павло Олійник – 35 років, Львів, в компанії з листопада 2012 року. Нагороджений «за професіоналізм та вміння перемагати, продемонстровані при виконанні задач у відповідальний період роботи компанії». Керує територією із 37 торгівельних точок, в підпорядкуванні команда з 75 продавців-консультантів.

-  Павло, де Ви працювали до МСЛ?

-  В торгівельній компанії, за 10 років пройшов шлях від торгового агента до менеджера. В МСЛ я піднявся на ступінь вище, керую великим колективом, що для мене, звичайно, важливо.



Анатолій Панченко – 32 роки, Харків, в компанії з березня 2014 року. Нагороджений «за відповідальне ставлення до роботи, позитивні амбіції та досягнутий результат». Керує територією з 32 торгівельних точок, в підпорядкуванні команда з 65 продавців-консультантів.

-  Анатолію, як у Вас складаються відносини з керівництвом компанії?

-  Відносини конструктивні, постановка цілей конкретна. Якщо сварять, то лише для того, щоб направити в правильне русло, а не продемонструвати свою владу. Приємно, що відзначають за гарно виконану роботу, це дуже стимулює.

-  Чи можете Ви порівняти свою роботу в МСЛ з попередньою?

-  Тут я знаходжу у керівництва набагато більше розуміння та бажання допомогти. Можливо, тут більш сувора дисципліна, проте й більше інструментів для виконання поставлених завдань. І що ще важливо, є постійний зворотній зв’язок: ми чуємо керівництво й завжди можемо до нього звертатись. А керівництво нас чує та прагне знати все про наші проблеми, а не відмахується від них.



Андрій Горлов – 32 роки, Київ, в компанії з листопада 2012 року. Нагороджений «за бездоганну фінансову дисципліну та вміння досягати поставлених цілей». Керує територією з 27 торгівельних точок, в підпорядкуванні команда з 55 продавців-консультантів.

-  Андрію, що Вам особливо подобається у роботі?

-  Вирішувати складні, завдання, які інколи здаються й зовсім нереальними. Мати стабільний заробіток, в наші дні це зовсім непросто.

-  Яке уявлення про лотереї Ви мали до роботи в МСЛ?

-  Я, як прийнято казати, стояв по іншу сторону прилавку – грав в «Лото-Забава». Я й зараз граю, але не тільки тому, що мені це цікаво, але й для того, щоб розуміти проблеми гравців. Вважаю це дуже важливим якщо хочеш по-справжньому поглибитись в суть справи та бути в курсі подій.



Дмитро Слєпцов – 35 років, Вінниця, в компанії з серпня 2014 року. Нагороджений «за зразкове виконання своїх посадових обов'язків і досягнуті результати». Управляє територією з 37 торгових точок, в підпорядкуванні команда з 75 продавців-консультантів.

- Дмитро, з якими скаргами до Вас найчастіше звертаються гравці?

- Як правило, такі звернення пов’язані з нерозумінням гравцями правил гри в лотерею. Наприклад, деякі учасники «Лото-Забава», а точніше, конкурсу «Щасливий номер», впевнені, що призи розігруються за додатковою ігровою комбінацією. А насправді ж – за номером мобільного телефону гравців.

- А хто, на Вашу думку, винен у тому, гравці не розуміють або не знають правил?

- Не хочу звинувачувати когось конкретно, вважаю, що це наша загальна провина: і менеджерів, і продавців, і сценаристів телерозіграшів, і, вже вибачте за прямоту, лотерейної газети.



Олександр Сулима - 29 років, Кіровоград, в компанії з лютого 2015 року. Нагороджений «за стандартно високу якість роботи з проектами компанії». Управляє територією з 29 торгових точок, в підпорядкуванні команда з 55 продавців-консультантів.

- Пане Олександре, коли мова зайшла про видання «Азарт від МСЛ», чого, на Вашу думку, йому не вистачає, щоб стати ще більш популярним серед ігрової аудиторії?

- Як на мене, газета в її нинішньому вигляді дуже корисна, особливо для людей, які не користуються інтернетом. А це, в основному, гравці «Лото-Забава», «Мегалот», миттєвих лотерей. Крім того, я добре знаю, наскільки важлива газета для учасників лотерей «Спортпрогноз» і «Спортліга», які шукають і знаходять масу статистичних матеріалів, коментарі фахівців, аналітику.

- Скажіть, а чи кожен Ваш продавець пропонує гравцям купити лотерейне видання?

- Тут є проблеми. На жаль, не всі продавці розуміють важливість газети для нашої компанії та для самих гравців. Ми постійно про це нагадуємо і бачимо поліпшення. Але до ідеалу ще далеко. Працюємо!

Компанія МСЛ ще раз вітає всіх переможців та зичить цікавих завдань та нових досягнень.

Поділитись:
10 лютого 2016
Ми у Viber!